نقد و بررسی آکواریوم آب شور و آکواریوم پلنت (گیاهی)

نقد و بررسی آکواریوم آب شور و آکواریوم پلنت (گیاهی)

نقد و بررسی آکواریوم آب شور و آکواریوم پلنت (گیاهی)

نقد و بررسی آکواریوم آب شور و آکواریوم پلنت (گیاهی)

بی شک بدون وجود آموزش موثر و نگرش علمی امکان موفقیت در هیچ زمینه ای چندان میسر نیست. خانه آبزیان همواره کوشیده است تا علاقه مندان را با آخرین دستاورد های روز دنیا آشنا سازد، روش های جدید را مورد نقد و بررسی قرار دهد، مسائل پایه را آموزش دهد و راه را به سوی ایجاد یک جامعه علمی در این راستا هموار سازد. در این بخش می توانید در مورد مسائل پایه مطالعه کنید، با رویکرد های عمومی آشنا شوید، در مورد سلامت و بیماری آبزیان خود اطلاعات کسب کنید، به طور تخصصی تکنیک های روز دنیا را دنبال کنید و حتی در صورت تمایل از مطالبی علمی آمیخته با مسائل سرگرم کننده بهره جویید.

بایگانی
پیوندهای روزانه

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۷:۴۲
ماهی آکواریوم
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۷:۴۰
ماهی آکواریوم


تغذیه دیسکس ها

در سال های اخیر غذاهای آماده و فراوری شده مخصوص ماهیان دیسکس پیشرفت های بسیار کرده است. اما به هر صورت بسیاری از علاقه مندان به نگهداری از ماهیان دیسکس همیشه ترکیبات مختلفی از مواد غذایی مثل دل گاو و گوسفند، میگو، ماهی، اسفناج و ویتامین ها و مکمل های غذایی مختلف را به منظور رسیدن به شرایط رشد و رنگ بهتر امتحان کرده که در ادامه به چند نمونه از دستورالعمل های موفق پرداخته شده است.





دستورالعمل اول

دل گاو و میگو

مواد اولیه


دستورالعمل آماده سازی

تمامی مواد مشخص شده را (بدون ژلاتین) با هم مخلوط کرده و تا قبل از به جوش آمدن حرارت دهید. همه مواد را به همراه ژلاتین در درون یک مخلوط کن ریخته و با هم مخلوط کنید. تمام مواد را در یک ظرف مناسب ریخته و اجازه دهید سرد شوند. برای مثال می توانید در یک سینی مواد را با ضخامت مناسب پهن کنید. وقتی که سرد شد آنها به قطعات کوچکتر تقسیم کرده و در کیسه های پلاستیکی مناسب مثل کیسه های زیپدار درون فریزر نگهداری کنید. می توانید ۳ قاشق غذا خوری پورد اسپیرولینا، کریل و یا پلانکتون هم به مواد این دستورالعمل اضافه کنید.


برای مطالعه سایر روش ها در اینجا کلیک کنید

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۶:۴۴
ماهی آکواریوم
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۶:۴۱
ماهی آکواریوم